hade a dream i was king, wake up stil king.

shoo

idag har allt rullat som det ska :)
vi fick en spec lunch idag eftersom att det är sista året i mellanstadiet sen börjar jag i 7:an :)
najs najs:)
sen gick jag hem till rania, den där svikaren ska lämna mig och åka till marocko, hon kommer inte tbx föränn en månad!! aja så jag hälsa på henne å så...
sen var jag ute med monika lite, men hon fick damp och gick (god knows why)..
aja skit i de, imorn blir det idrottsdag för mig, ser fram emot det! ska bli skiit kul :)
aja nu ska jag ut lite, ska messa däna hahahahah den där araben hor gjort bort sig!
biiiiiiiiildbrist!

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Svarar på kommentarer bara:) och kollar på vakna med the voice.



planer idag då sötis?



kram

2012-06-05 @ 06:22:37
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Jag fick åka in akut till sjukhuset igår med ambulans och så, så när jag kom hem vilade jag mest.

2012-06-05 @ 14:05:35
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Däna

vad har jag gjort? :o

2012-06-06 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0